Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Víc než zákon

Včera jsem psal blog o tom, jak mě dostali. Prožil jsem bezesnou noc. Nějak toho je na mě moc. Z reakcí v diskuzi jsem vyčetl, že pro spoustu z nás je tento stav normální, že vždy je vinen ten konkrétní občan. Z reakcí v diskuzi jsem i vyčetl, že nejsem jediným viníkem a že se podobné věci, skoro přes kopírák, stávají i jiným. Z reakcí v diskuzi a v mejlech jsem vyčetl i ochotu pomoci. Děkuju všem za reakce. Dokonce i vám, kteří mě obviňujete z jakési předvolební PR akce. Pokud je to PR akce, pak je to akce pana magistra Davida Koncze. On dal tu poslední ránu. A zasadil ji včera. Rozhodně jsem neměl v úmyslu provádět nějakou PR akci. Byl to jen zoufalý výkřik zoufalého člověka.

Nejde o mě. Jsem vinen. Kamenujte mě, zavřete mě, zničte mě. Dopustil jsem se neodpustitelného zločinu a stal se neúspěšným. Nesu si svůj kříž celým svým životem. Ten příběh jsem zveřejnil proto, aby vyšlo najevo, z jakých důvodů je šikanována moje matka. Žena která celý život tvrdě pracovala, porodila tři děti které naučila nekrást. Platila daně…

A pak, bez jakéhokoliv obvinění přijde exekutor, bez dodržení presumpce neviny seberou televizor a odejdou. Náklady na prokazování že je televizor její nechají na ní. Ani s vrahem se tak nezachází. Advokáti mají plnou hubu keců o jeho nevině a dokud nejsou odsouzeni, musí se na ně hledět jako na nevinné.

To neplatí v případě řádného občana. Exekutor přijde, ukáže prstem a odveze. Vy dokazujte, vy se starejte, je to váš problém…. Pak si pro tu televizi přijeďte. Nemáte auto? Odvezte si jí třeba autobusem. Anebo na vás možná budeme hodní….. Tedy jestli pan exekutor uzná, že je ta televize vaše….

Exekutor nad lidskostí, nad zákonem, nad občanem. Exekutor polobůh. A víte, co je na tom nejhorší? Že pokud to nezasáhne přímo nás, jsme ochotni těm exekutorům fandit. Podporovat je. Klidně i udávat. To se mě přeci netýká a zákon je zákon. Přesně podle hesla že sytý hladovému nevěří….

Kdo ví, co za tím bylo. Přeci by si jen tak neodvezli televizi…. To by přeci byla krádež a to zákon neumožňuje. Byla za tím láska a narození prvního dítěte. Mě. Jak už jsem psal zhora, mě kamenujte. Zlynčujte mě, zlynčujte nás všechny. Už jsme bezmocní a je jen málo z nás, kteří vám ještě ze dna té žumpy můžou poslat svědectví. Máma by ani neuměla zapnout počítač.

Víte,  pokud to takhle půjde dál, v té naší občanské společnosti plné pravdy a lásky, může se stát, že ze dne na den navštíví exekutor či jeho vykonavatel Vás. Zamává Vám před očima papírem a vynutí si přístup. Třeba jen proto, že jste v podezření, že Vaše tetička dluží státu na dani za léky…. Nesmysl? Proč tedy takto jednali s mými bližními? Je to trest za to, že mě máma porodila? Který zákon to řeší?

Otázky, otázky, otázky…. Věřte, že kdybych zvládl svojí pravou ruku, zmizel bych a živil se dál rukama. Jen abych nevystavoval své blízké exekutorské zvůli. Ruka mi ale nefunguje a toho pan  magistr Koncz využil. Je zvláštní, jak se jeho vykonavatelé chovali. Mé, ale skutečně mé!!!! věci  jim nebyly vhod. Sami řekli, že by za ně ani nic nedostali. Ale televize? To je jiná. A že není vaše? Dokažte….

Peníze. To je v této zemi víc než zákon. Už jste, krom švýcarských soudů, viděli, že by naši soudci někoho z velkých ryb odsoudili? Ne? Já taky ne. Přesto denně vydávají desetitisíce usnesení které ničí desetitisíce lidských životů aniž by byli v těch usneseních tito lidé vůbec jmenováni.

Peníze jsou víc než zákon. Třeba soudci a vyšší soudní úředníci dostávají provize za každé takové usnesení…. Peníze se musí točit…. Co když existují utajená nařízení pro policisty, že nesmí zasahovat a chránit majetek bezúhonných občanů?

Hrajeme si na demokracii. Máme plné huby pravdy a lásky…. Jde o to čí pravdy a lásky k čemu? Soudce Lynch ano. Obrat nevinnou? Ano, jen když se to netýká mě. A vůbec, mě politika nezajímá. Je tohle o politice? Asi ano. Ale je to hlavně o zradě státu na bezúhonných občanech. Znovu říkám. Jsem vinen. Přiznávám se. Nežádám odpuštění. Moje máma neudělala nic!!!! Žádám tímto stát a všechny skutečně slušné občany, zasáhněte v její prospěch. Zasáhněte ve prospěch spravedlnosti. Donuťte pana magistra Koncze aby jí ten televizor vrátil. A s omluvou. Chci jen slušnost vůči slušné a upracované občance tohoto státu. Děkuji vám za trpělivost. Já sám jsem neschopný jakkoliv své matce pomoci.... Jen obrovská bezmoc... To je to, co prožívám....

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Stanislav Veselý | čtvrtek 24.10.2013 16:45 | karma článku: 13,69 | přečteno: 523x
  • Další články autora

Stanislav Veselý

28.říjen…

Slavíme dnes výročí. Výročí založení státu který, díky nenažranosti polistopadových politiků, přestal existovat. Pro mě má tento den ještě jednu příchuť. Právě dnes by se dožil můj táta 73 let. Takže, ať tak či tak slavíme dnes výročí. Výročí vzniku a výročí narození. Ani v jednom případě to není výročí slavené za života oslavenců. A do toho ty volby.... Vole vol, říkali jsme si při mariáši. A pak se volilo.... Sedm kulí jako v Sarajevu.....

28.10.2013 v 16:59 | Karma: 11,19 | Přečteno: 402x | Diskuse| Společnost

Stanislav Veselý

Mne už zlomili….

Íránské ministerstvo spravedlnosti rozhodlo ušetřit život odsouzeného překupníka, který přežil vlastní popravu oběšením. Původně chtělo popravu zopakovat, postavili se proti tomu však právníci i mezinárodní organizace na ochranu lidských práv včetně Amnesty International. Člověk alespoň zjistí, že někde za lidská práva bojují....

23.10.2013 v 14:50 | Karma: 46,20 | Přečteno: 13079x | Diskuse| Ostatní

Stanislav Veselý

Komunisti, nechtění, nenávidění a přesto žádaní…

.... Tak jsme se dočkali.... „Už je to tady“ chtělo by se řvát. Komunisti v podstatě vyhráli volby. Vesele a hravě řeklo by se.... Demokraticky a bez půče. Regionálně, já vím, jen v krajích.... Jenže, co když ukáží, že to jde? A že to může fungírovat? Nu patóm, ODS a Top 09, máte vážně čeho se bát. Nyčko se prokážou takzvané a nežádoucí karaktery. Změna je život.....

14.10.2012 v 21:52 | Karma: 20,23 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Společnost

Stanislav Veselý

Žijem si dobře, při dvojí penzi....

....bába však měla furt pitomý hemzy.... I já mívám pitomý hemzy. Třeba o jistých trojnásobných příjmech atp.... Nevím, když jsou trojnásobné příjmy a čtyřnásobné zdražení, furt mi vychází mínus.... Co s tím přátelé?

5.8.2012 v 22:56 | Karma: 15,99 | Přečteno: 1058x | Diskuse| Hyde park

Stanislav Veselý

Právo na práci

Ústavou, nejvyšším zákonem této země, má každý občan zajištěno právo na práci.... Je zvláštní, jak je právo uplatňováno například proti dlužníkům a jak je jeho vymahatelnost prakticky nemožná, pokud se jedná o tak prostou věc, jako je práce....

1.8.2012 v 19:13 | Karma: 22,61 | Přečteno: 1691x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Partneři z Francie vsadili každý sám podobná čísla, miliony vyhráli oba

17. května 2024  8:25

Jako o mimořádně vzácném případu hovoří experti o výhře ve francouzské loterii, ve které uspěli muž...

Vypadá to jako plakát k hororu. Brity vyděsil rudý portrét Karla III.

17. května 2024  8:16

Značnou pozornost vzbudil portrét, který si nechal vyrobit britský panovník Karel III. Dílo malíře...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1715x
Jsem člověk. A pevně věřím, že člověkem zůstanu.
Stanislav VeselýVytvořte si svou vlastní vizitku